Windnoob Skrivet 16 November 2008 Rapport Skrivet 16 November 2008 Tjena xboxare. jag har en liten fråga. jag köpte min xbox 360 av min syrras make, och den kostade ganska bra, men poängen är att.. jag sparade mitt gta spel på hans profil, och den heter nåt annat. Jag vill att den ska till min andra profil på xbox360, den heter nåt annat också :P men jag vill inte förlora nåt, går det så att alla mina achievments och sånt går till min andra profil. jag skapade den andra nyss.. tack, windnoob Citera
shoobree Skrivet 16 November 2008 Rapport Skrivet 16 November 2008 Hmm, jag vet inte men...kolla runt på www.xbox.com/sv-se/ om du hittar? Citera
Windnoob Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Skrivet 17 November 2008 Någon annan som vill hjälpa mig??? elller kan??? :/ Citera
Fruktnystan Skrivet 17 November 2008 Rapport Skrivet 17 November 2008 Det går inte att föra över achievements profiler emellan, men sparade filer går att kopiera, om du hittar dem i i Memory-delen på Dashboardet. Citera
Windnoob Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Skrivet 17 November 2008 aha justee :P glömde bort att de fanns kopierings-saken:P tack <3 lås tråd nu om de behövs;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.