Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Hur kommer man till fiskegrejen, nu igen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Man går dit efter Water Temple. Tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Nej, Jag har varit där tidigare, men jag har glömt hur man tar sig dit...Jag har för mig att man ska plantera någonstans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Du ska plantera en sån där magisk böna, vid "laboratoret" vid sjön, sen åker du med det så åker det dit :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Nej, Jag har varit där tidigare, men jag har glömt hur man tar sig dit...Jag har för mig att man ska plantera någonstans Du kan också spela Scarecrow's Song nedanför kanten så växer det upp en fågelskrämma som du kan hookshota på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Okej...Men var hänger den stora fisken igentligen, jag vet att man inte ska fuska..Men vi är ju på en fusksajt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 vilken fisk? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Äh, inget nu har jag bjässen på 13 pounds, gissa om jag var glad när jag fick den!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 hehe. Vad bra! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Ja, det är grymt!! Nu har jag golden scale!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jag har läst i någon tidning att det fanns 2 Oot kanske inte något rykte men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det är Master quest(Mq) och vanliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg