viko550 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Som rubriken säjer: har du några trophies på PSN? Själv har jag 15 st från Little Big planet 13 bronze 2 silver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Jag har ungefär 2 från GTA IV (pallar ju inte spela om hela) och några från Midnight Club: Los Angeles. Sen tror jag inte jag har fler. Har kanske 10 totalt eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Har kanske 15 % av Far Cry 2 (köpte spelet i lördags) och typ 5% på Uncharted. Det konstiga var att jag fick trophies först i min andra genomspelning av Uncharted. Jag har trophisen där man ska hitta 20, 25 skatter osv, men inte trophies där man ska hitta 1, 5, 10, 15 skatter osv. Det är lite mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Det är därför att när du köpte Uncharted så fanns inte trophies. Och för att trophies ska börja gälla liksom så måste man börja på en ny. Och den andra omspelningen blir ju som en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Jag har väl 10 från Battlefield : Bad Company och sen 15 från Uncharted. Eller hur det nu är. Men tillräckligt med Brons för lv 2 igår. Någon som fattat sig på lv's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Fattar inte heller det med levels, har hört att de med högre levels kan bli beta testers. Har 20 trophies nu! 3 silver 17 brons. Adda mig på psn viko554 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HPO Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Har typ 82 % på BFBC och 41 % på GTA IV (typ 76 trophies sammanlagt eller något sånt) :D Är level 4 nu x) viko550: När jag blev level fyra fick jag ett meddelande från Playstation ett par timmar senare att jag hade fått en plats i Killzone 2 betan, så det kanske är så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Vad är Trophies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Omg, trophies är trofeér som man får när man gjort saker i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Omg, trophies är trofeér som man får när man gjort saker i spelet.Ok som vad saker man har gjort i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Asså alla spel har inte trophies, om du vill kolla upp vilka spel som har trophies så kolla här. www.ps3trophies.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Asså alla spel har inte trophies, om du vill kolla upp vilka spel som har trophies så kolla här. www.ps3trophies.org Ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.