Angelo Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Hej Jag har köpt grejer på datorbutiken som inte har kommit än kommer jag att få dom för det står att dom har gått i konkurs :verymad: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 suck... läste du vad det stog? Fråga: Jag har en order hos datorbutiken.com - kommer jag få den levererad? Svar: Nej, troligtvis inte. Alla leveranser har stoppats men vissa kan redan vara på väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Taget från en annan sida som jag nog inte får nämna här :P ''Konkursen drabbar främst kunder som betalat i förskott men som inte fått några varor levererade. Den som betalat med kreditkort kan dock reklamera överföringen till banken, medan andra är hänvisade till konkursförvaltaren. Garantier och support täcks av tillverkaren'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Va jobbig :( men vart ska jag köpa min dator nu då komplet kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Fyfan... Komplett eller iNet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 (redigerat) Okej då tror jag att jag tar komplett Redigerat 17 November 2008 av Angelo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Gå in på datorbutiken.se så står det om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Jag vet ni behöver inte skriva mer nu jag fattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saris Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 (redigerat) Fyfan... Komplett eller iNet.Proshop.se är också bra, eller onoff nu när de är i konkurs och rear allt. Tror inte du kmr få dina saker, men är inte säker. Redigerat 25 Juli 2011 av Saris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Onödig necrobump. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg