KuroKaktus Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Hej. Jo när jag håller på med flash måste jag trycka fram library varje gång jag startar det. Går det att göra så det finns på det ställe man vill och att det är där när man startar macromedia flash mx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wakosh Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Window> Workspace Layout> Save Current. Jag vet inte om det funkar på mx men det borde det göra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Näe funka inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wakosh Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Då vet jag tyvärr inte vad som är fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.