Gäst Ubuntu Skrivet 21 November 2008 Rapport Skrivet 21 November 2008 Gör vad ni vill, bättre att lägga dom i banken eller låta dom försvinna helt och hållet.Bättre att lägga dem i banken och garanterat låta en del av fuskamynten försvinna? Knappast.Om du skulle läst tråden skulle du sett att det bara är att skicka ett PM till våran käre diktator admin så återställer han dina fuskamynt. Sedan undrar jag varför du antar att mynten skulle vara säkrare i banken. Citera
Gäst Member Skrivet 21 November 2008 Rapport Skrivet 21 November 2008 Detta har hänt mig också, då jag tappat 40 FuskaMynt, inte så mycket, men det är ändå borttapade FuskaMynt, det var en Torsdag tror jag, då jag skulle logga in på Fuska.se, och då såg jag att det fattades FuskaMynt. Men 40 FuskaMynt är ändå inte så mycket, so no big deal. Citera
Gäst Glassgubben Skrivet 22 November 2008 Rapport Skrivet 22 November 2008 Banken är bara skit den gör ju ingenting :/ Citera
Megaman67 Skrivet 22 November 2008 Rapport Skrivet 22 November 2008 Det var ju jättekonstigt. Att dem försvann i tomma intet. Det har hänt en gång för mig. Jag spenderade på många blandade fuskamynt men fick nästan inget. Citera
Chagi Skrivet 8 December 2008 Rapport Skrivet 8 December 2008 (redigerat) Eftersom ni klagar så mycket på banken kan ni väl *3.6* Redigerat 10 December 2008 av Nafrali Reklam för egen vinning Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.