WishCookie Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Hej jag har gjort en The Sims 2 Video :) Snälla Kommentera videon på Youtube och Ge den Stjärnor snälla :) Länk: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 filmen funkade inte.står att den är borttagen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 (redigerat) Va lol? Ska titta. Men lol var det du som kommenterade på min video och sa att den sög bara för att den inte funkade för dig? Den funkar för mig den är inte borttagen. Redigerat 19 November 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 nä ja har ej kommenterat. ja heter 0anonym01 på youtube så var inte jag. det står att den är borttagen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 a nu funka den.ganska bra. ja har också massa övernaturliga gubbar och föremål på sidan http://www.modthesims2.com/ kan du ladda ner massa föremål och simmar som du kan använda.Allt som krävs är registrering.där finns det även sjöjungfrur man kan skaffa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan971 Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Filmen var bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Aa jag vet Anonym0 :) Och tack Båda :) Kan ni snälla rösta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Väldigt nice grabben :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 TAck :) Oj jusdet gå in på min användare på youtube jag har gjort en ny film som heter Sims 2 - All CareerRewards Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg