Fruktnystan Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 f*n trodde att om man installerade ett spel så behövde man inte använda cden mer. Hade lite planer för Game. Din luring. ;) Spelen funkar ju mycket sämre om man spelar dem utan skiva, men visst går det. Det tar dock upp en jäfla massa plats på hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) f*n trodde att om man installerade ett spel så behövde man inte använda cden mer. Hade lite planer för Game. Din luring. ;) Spelen funkar ju mycket sämre om man spelar dem utan skiva, men visst går det. Det tar dock upp en jäfla massa plats på hårddisken. så det går?då vill jag veta hur :P Redigerat 26 November 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 f*n trodde att om man installerade ett spel så behövde man inte använda cden mer. Hade lite planer för Game. Din luring. ;) Spelen funkar ju mycket sämre om man spelar dem utan skiva, men visst går det. Det tar dock upp en jäfla massa plats på hårddisken. så det går?då vill jag veta hur :P Game Library > Recent Games > Spelet du har i > Install to hard drive. Easy as pie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 jag fattar inte vad det är för menning med att installera spelen på hårdisken :huh: man måste ju endå använda skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) jag fattar inte vad det är för menning med att installera spelen på hårdisken :huh: man måste ju endå använda skivan.Snabbare laddningstider och sånt... Sen kanske oops... skivan fick skitmycket repor... och man har installerat den på 360n redan så kan man lira ändå... Och juste... Om man har 2 360s (kanske en polare tog med sin 360 lr nått) så kan man lira online på varsin konsoll även om man han inte hade spelet först (INTE SÄKERT OM DET FUNKAR SÅ HAR INTE PROVAT!!!) Redigerat 28 November 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.