laynus Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Vista är en bugg fall jag får seja det själv. När jag hade vista fick jag blå skärm hela tiden! Hur vet du då att det var vista och inte utdaterade grafikdrivare? Det var uppdaterat och sen när jag installerade xp fick jag aldrig mera blå skärm <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Vista är en bugg fall jag får seja det själv. När jag hade vista fick jag blå skärm hela tiden! Hur vet du då att det var vista och inte utdaterade grafikdrivare? Det var uppdaterat och sen när jag installerade xp fick jag aldrig mera blå skärm <_< Man kan ju fråga sig hur längesen det var du hade det? Innan SP1 kanske? Men till topic, använd Vista x64 mitt fungerar verkligen klockrent, XP är gammalt och dags att bränna upp. Som någon föreslog om XP x64....tänk inte ens tanken. Där kan vi prata kompabilitetsproblem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Kör Windows Vista Ultimate X64, fungerar skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Alla versioner av vista jag provat har funkat perfekt, jag har mer problem med XP eftersom att det bli buggigare och ostabilare ju längre man har det. Därför tycker jag att det känns som om Vista har en stabilare "grund". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Tja hej undrade bara jag har nu Windows XP Media Center Edition 32 bitars men jag har 5 gig i ram så jag udrade om jag ska byta upp mig till winwos vista ultimate 64 bitars för att få nytta av alla 5 gig men är det någon nytta jag har hört att Vista tar mycket mer än Xp ? Vad tycker ni ? Tack på för hand :) Kör på Vista... är inte specieelt stora problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.