Fruktnystan Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 men när jag har en usb kabel emmelan exboxet o min mobil...vad ska ja trycka ?''filöverförning'' eller vah..o vad ska ja trycka så ja får in låtarna :S? En mobil är så vitt jag vet inte en MP3-spelare. Och du, stavkolla inläggen. De är f*n jobbiga att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Filöverföring om du har en sony ericsson i alla fall men det borde vara likadant på alla mobiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Okej men ska ja starta lips..eller ska ja va på menyn eller vah :S:S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Starta Lips och gå in på typ hämta musik eller något sånt, finns i huvudmenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Men de kommer inte öpp nått när ja satt in kablen o tryckt på hämta musik :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Inte? Det var konstigt. Antar att det är MP3 filer du har, kolla om du kan välja vilken enhet den ska leta i någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Nu funkar de...de står dom läggs i mitt free style mode...men wtf hur hittar jag de...VET ja e oteknisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Gå bara in på Sjung i huvudmenyn så finns dom där. Så var det för min syster i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 okej ja fattar :) tack för alla help Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.