Bordskanten Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Är de nån här som lirar Hattrick? Vad heter ert lag? Vilken plats i er division ligger ni? Själv lirar jag, namn: The Space. Tror jag ligger 5-6 plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 vad är det för något...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 ja undrar jag också vad heter hemsidan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Är de nån här som lirar Hattrick? Vad heter ert lag? Vilken plats i er division ligger ni? Själv lirar jag, namn: The Space. Tror jag ligger 5-6 plats. Jag lirar.Mitt lag heter Utklassarna och jag ligger på 3:e plats i Division VII.222(Division 7).Själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Spelade förut. Spelar Stolpskott nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.