WishCookie Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 När man klarat dialga vad ska man gör då? Har gjort många uppdrag :S Det finns ju fler bossar efter det. Så vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Har du graduatat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Ja Jag har flyttat ut ur Guilden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 OK, då tror jag att du ska leta reda på en Mr. Mime. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Men lol då har jag sett Mr.Mime xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Sorry för dubbelpostningen. Men jag har precis räddat Scizor så jag vet inte vad jag ska göra nu ska jag prata med nån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Då ska du till Sunflora. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Hej jag kanske kommer fråga om hjälp här på fuska om jag behöver. Nu har jag hittat manaphy ägget och sen har jag get den Phione Dew. Sen att dednär vatten pokemonen tog tillbacka Manaphy till havet vet jag inte vad jag ska göra. Har pratat med alla.Och dom i affärerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Gör några missions och gå till guilden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Nu har jag kommit till delen då jag ska hitta dendära skatten med team Charm. men jag kommer bara ditt jag började om och om igen :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Du ska göra så här att när du kommer till en sån där sten läs vad det står. Det står ju ICE med Unown bokstäver på den första stenen. Sen går du vidare när du dödar Unowns så kan det komma små stenar som det står en Unown bokstav på då ska du hitta I,C och E stenarna sen så går du till stenen igen där det står ICE på prata med den. Sen så ser du vad som händer. :) Redigerat 25 November 2008 av AxeMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Jo när man har besegrat Alla regisarna så ska man hitta skatten själv vid en ruin när >Team Charm låter mig få skatten vara för att jag räddade dom från registeel och då undrar jag: Hur många trapsteg är det i ruinen? Måste man gå In och klara ruinen för att Komma vidare spelet? Redigerat 25 November 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg