Hoppa till innehåll

Behöver Feedback


Wurrld
 Dela

Rekommendera inlägg

Det här är ingen design, hemsida, spel, whatever. Kommer då ladda upp skisser på diverse bildprojekt och sådant som jag behöver kritik på. Jag behöver ju då finslipa på anatomin m.m Och på andra sidor får jag inte kritik när jag ber om det, utan får det när jag har skrivit att jag inte vill ha det x_o (omvänd psykologi?)

 

Anyways~

 

 

 

Här är mitt nuvarande projekt, ville leka runt lite med rustningar och annat, eftersom jag nördar ner mig med The Elder Scrolls IV: Oblivion (och Shivering Isles för extra nördighet) Det är en skiss, den är inte klar.

Det jag behöver kritik på: Anatomi och rustningen.

Det jag kommer ändra/lägga till: Benen kommer jag smått ändra på, kommer teckna dit ögonen eftersom på förra skissen såg de lite skumma ut, kommer skissa dit bättre händer och detaljer på rustningen. Och självklart kommer jag ändra svärdet, orkade inte göra det rakt då jag sist skissade på den.....

 

Redigerat av Arbitors
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror du kan lägga upp bilderna i bästa avatar/banner/bild tråden.

men iaf lägg gärna till lite mera detaljer i rustningen.

 

välkommen till fuska.se btw

 

''...och detaljer på rustningen.'' Skrev just det att jag skulle lägga till fler detaljer på rustningen 8D''' La tråden på Feedback just för att jag behöver feedback/kritik, men tack ändå. ^^

 

 

 

zitroz: (sorry fattar fortfarande inte hur man lägger in flera citat i ett inlägg)

Hon är baserad på min karaktär i spelet Oblivion och hon har inte biffiga axelskydd som många karaktärer från t ex wow har, det är nog en smaksak, samt det att det är första gången jag gör en komplett rustning så jag valde ett enkelt perspektiv. ;D Men tack ändå~

Redigerat av Arbitors
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket nice där mannen.

Försök att skissa upp något mer biffigare och maffigare så blir det toppen. ;)

Ah tack så mycket kvinnan. 8)

 

Som sagt, så har jag inte planerat att göra hennes rustning biffigare 8| Ska göra det på någon annan tösabete eller på en porrig mansvalp. >8)

Redigerat av Arbitors
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det enda du ska bör fixa är ju då rustningen och svärdet, den är skitsnygg annars.

men kanske lite färg?

btw bästa avatar/banner/bild ligger här i feedback forumet.

Om du inte har märkt det så är det en skiss 8D Så ja, linjer, färg, svärdet kommer ändras, allt som jag har skrivit som jag ska ändra kommer ändras.

Redigerat av Arbitors
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...