XBOX360SUX Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 (redigerat) ja har ett 2100 ms points kort som jag inte behöver. skulle vilja byta det mot 1 eller 3 månaders guld kort Redigerat 23 November 2008 av XBOX360SUX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Denna tråd kanske skulle vara i Köp och Sälj-forumet, men never mind that. Jag har ett oanvänt 1-månadskort, och jag behöver faktiskt MS points, så visst, jag går med på det. Tänkte du utbyta koder eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 tror knappast någon skulle vilja göra detta, jag kan också göra en tråd som denna och scamma folk-.- (vilket jag inte skulle göra för er som inte fattade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XBOX360SUX Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Denna tråd kanske skulle vara i Köp och Sälj-forumet, men never mind that. Jag har ett oanvänt 1-månadskort, och jag behöver faktiskt MS points, så visst, jag går med på det. Tänkte du utbyta koder eller? a ja tänkte byta koder. tänker inte scamma ja kan säga koden först om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Jag litar på folk väldigt lätt. ^_^ Ja, jag kan hämta kortet i morgon så kan vi nog ordna upp nån deal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.