Gäst Waldorf Skrivet 25 November 2008 Rapport Skrivet 25 November 2008 vet någon vart antigen ipod touch 8 gb eller 16 gb andra gen säljs billigast? därför om man söker på typ pricerunner är ju inte alla sidor med. sen vet någon ngefär hur länge tills de kan bli jailbreakade? Citera
Mugaga Skrivet 26 November 2008 Rapport Skrivet 26 November 2008 vet någon vart antigen ipod touch 8 gb eller 16 gb andra gen säljs billigast? därför om man söker på typ pricerunner är ju inte alla sidor med. sen vet någon ngefär hur länge tills de kan bli jailbreakade?Min iPod touch är jailbreakad.Jag tror det går att jailbreaka på alla. Men vadå alla sidor är inte med? De är inte med om de inte är billiga. Citera
Windnoob Skrivet 26 November 2008 Rapport Skrivet 26 November 2008 har alltid undrat vad jailbreaka är.. vad e de för nåt? OT; Testa elgiganten och onoff, bra sidor och affärer.. har du tur finns det i expert ;P Citera
Gäst Waldorf Skrivet 26 November 2008 Rapport Skrivet 26 November 2008 vet någon vart antigen ipod touch 8 gb eller 16 gb andra gen säljs billigast? därför om man söker på typ pricerunner är ju inte alla sidor med. sen vet någon ngefär hur länge tills de kan bli jailbreakade? Min iPod touch är jailbreakad. Jag tror det går att jailbreaka på alla. Men vadå alla sidor är inte med? De är inte med om de inte är billiga. jag snackar om ipod touch 2 gen för den går inte jailbreaka än och om en sida inte är med på pricerunner betyder det inte att den inte är billig. pricerunner har inte kontakt med alla affärer som finns. har hittat mycket som enligt pricerunner är billigast på det stället men jag hitta billigare på annat. har alltid undrat vad jailbreaka är.. vad e de för nåt?OT; Testa elgiganten och onoff, bra sidor och affärer.. har du tur finns det i expert ;P det detyder att man kan lägga in tredje parts pprogram in på din iphone/ ipod touch och sen kan du skaffa alla program gratis istället för att betala för dem Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.