Legolasswe Skrivet 25 November 2008 Rapport Skrivet 25 November 2008 Jag kan inte använda e-mailen.Vad är det för fel? namnlös.bmp Citera
Gäst Member Skrivet 25 November 2008 Rapport Skrivet 25 November 2008 Jag kan inte använda e-mailen.Vad är det för fel? Du kanske har blivit bannad därifrån. Eller så har du kryssat i att du inte vill ha några E-mails och då inte kan ta emot några. Om du vill ha hjälp med att fixa det som jag sa om att du kryssat E-mailen, så går du till Inställningar som du ser i högra hörnet. Och försök ta reda på det som jag sa. Citera
Boffaroffe Skrivet 25 November 2008 Rapport Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Jag kan inte använda e-mailen.Vad är det för fel? Du kanske har blivit bannad därifrån. Eller så har du kryssat i att du inte vill ha några E-mails och då inte kan ta emot några. Om du vill ha hjälp med att fixa det som jag sa om att du kryssat E-mailen, så går du till Inställningar som du ser i högra hörnet. Och försök ta reda på det som jag sa. Nej. Se till så du loggat in ordentligt på fuska.se. Ibland brukar det hända att fuska.se och forumet inte kopplar när du loggar in genom forumet. Logga ut från forumet och testa logga in genom http://www.fuska.se/ Redigerat 25 November 2008 av Boffaroffe Citera
Legolasswe Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Skrivet 27 November 2008 Det blev fixat. :thanks: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.