gunman Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Tja! Tänkte att jag skulle tipsa er om en grym låt och video som min kusin Al Azif har producerat för de som har missat den, den heter "Al Azif vs Adam Tensta feat Eboi - Dopeboy" och den är fet! Alla dessa medverkar i videon: Al Azif, Adam Tensta, Eboi, Robert Aschberg, Papa Dee, Mange Schmidt, Lazee, Astma, Paragon, Vincent, Hasse Aro, Million Stylez, Dogge, Maria Wetterstrand, Isabella Löwengrip (Blondinbella), Kihlen from Snook, Rigo from Crossfire, Anders Lundin, Rafael Edholm, Mofo, Shire from MTV and Mona Sahlin. Kolla här: Jag tycker videon e skitcool, vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Orginalet är så mycket bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Vet ni vadf jag gillar med Adam tensta. Jag tycker inte om hans låtar så mycket men han gör så mycket för ungdomarna han stötar dom. T.ex skolan och rök ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.