t00ncheat Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Hej när jag spelar swords and sandals 2 så när jag skriver in det där fusket med två komman ",," Sen när jag börja spela så kommer det upp typ att det har blivit nå error kommer inte ihåg vad som står men man flyger iallafall ut ur spelet. En till sak hur sparar min sin gubbe det går att göra så man sparar inne i kyrkan men sen när man ska börja igen står det bara typ retriving gladiator please wait sen händer det inge mer? Hur ska jag göra??. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Det där me spar saken hände för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Du sparar i kyrkan (där man köper potions) men att ladda sen har aldrig funkat för mig i alla fall. Det är möjligt att man måste spela på deras egna hemsida för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 26 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 ja kanske det. Är det nån som vet nån stans eller hur man ska göra för att spara sin gubbe så man kan börja där man sluta förra gången??. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Man måste köpa spelet för att spara... Och det där med ,, fusket så måste du skriva det trycka på random(eller vad det står) och sen ta bort kommana och du kan inte köpa vissa saker för då blir det error ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Du måste spara din gubbe på någon hemsida. Antagligen folket som gjort spelets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.