MixedStuff Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Jag behöver hjälp med elite 4 på diamond. Säg om jag ska ändra nån Pokemon elr denns attacker Har just nu Lvl 56 Torterra:Wood hammer, Giga drain, Earthquake, Crunch Lvl 54 Rapidash:Bounce, Fire blast, Sunny day, Fire spin Lvl 61 Weavile:Dark Pulse, Nasy plot, Ice beam, Shadow Claw Lvl 40 Lucario:Aura spear,Toxic,iron tail,Calm mind Lvl 43 Gastrodon:Muddy water,Rain dance,Mud bomb,Body slam/ Lvl 44 Gyarados:Dragon dance,Hydro pump,thunder bolt,Earthquake Lvl 33 Gabite:Dig,Dragon claw,Flamethrower,Slash Vilken vatten pokemon av dom här ska jag ha? Redigerat 26 November 2008 av Umbreon24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Vet inte så jag kan inte hjälpa. Föresten måste dom vara så där bra mina var så har bra. Infernape 52 lvl Castrodon 51 lvl Staraptor 50 lvl Luxray 49 lvl Palkia 54 lvl Toxicroank 49 lvl och klara det galant på första försöket Redigerat 26 November 2008 av AxeMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Tkr du att jag ska ha en Castrodon som vatten pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Jag det tycker jag den är bra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 26 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) Min kompis säger att jag ska fånga gible, för han tkr att garchomp är bra stämer det? jag vet att det inte är en vatten pkm Redigerat 26 November 2008 av Umbreon24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Jo Garchomp är bra men den är inte en vatten pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Axeman: Han sa redan att han visste att den inte var vatten typ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Ja men han ändrade inlägget efter jag svarade. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Ja det gjorde jag Men back on topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg