GangsterTwist Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Läste nyss på Fz att PS4 och Xbox 720 (inofficiella namn) kommer släppas om 3-4 år. Jag hoppas att inte microsoft släpper något med ett så kasst namn som Xbox 720.Utan några bevis eller källor, bara egen åsikt så tror jag aldrig att Microsoft skulle släppa en ny spel konsol med namnet xbox 720 alls, hehe.Och de har ju varit folk från playstation gänget, som var anonyma som sade att den nya Playstation skulle släppas inom något år, och planering är att de ska få ut den innan Microsofts nya. (finns källor, men inte som är 100% "sanna" säkert) Som sagt jag tror inte att Microsoft allfall släpper en ny konsol fören om minst 2-3år, och playstation troligtvis om 2 år, för nästa år är ju "playstation" året som alla snackar om (gällande spel), har svårt att se att de släpper en ny konsol då. Aja, men ta inte allt jag säger för givet, de är rent utav egen åsikt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Läste nyss på Fz att PS4 och Xbox 720 (inofficiella namn) kommer släppas om 3-4 år. Jag hoppas att inte microsoft släpper något med ett så kasst namn som Xbox 720.Utan några bevis eller källor, bara egen åsikt så tror jag aldrig att Microsoft skulle släppa en ny spel konsol med namnet xbox 720 alls, hehe.Och de har ju varit folk från playstation gänget, som var anonyma som sade att den nya Playstation skulle släppas inom något år, och planering är att de ska få ut den innan Microsofts nya. (finns källor, men inte som är 100% "sanna" säkert) Som sagt jag tror inte att Microsoft allfall släpper en ny konsol fören om minst 2-3år, och playstation troligtvis om 2 år, för nästa år är ju "playstation" året som alla snackar om (gällande spel), har svårt att se att de släpper en ny konsol då. Aja, men ta inte allt jag säger för givet, de är rent utav egen åsikt. :) lite tidigt där. ungefär i slutet av 2012 ska nästa generation konsoller komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.