Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

§1 - Uppförande

Då Fuska är en stor hemsida så finns alla möjliga typer av människor med olika åsikter. För allas trevnad så gäller det därför att visa respekt för varandra och varandras åsikter. Använd sunt förnuft. Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

Redigerat av Boffaroffe
Skrivet (redigerat)

Även om det enligt mig är för en god sak hoppas jag att du själv inser att du inte värvar någon genom att scripkiddie-hacka någon på ett fuskforum, och därifrån försöka värva folk. Gör om, gör rätt. Sätt upp någon postar/affisch på en lyktstolpe, prata med folk, el. dyl istället. Sådant här skjuter bara dig själv och andra med samma åsikter i foten.

Edit: ett stiligt stavfel

Redigerat av Sandkakan
Skrivet

Även om det enligt mig är för en god sak hoppas jag att du själv inser att du inte värvar någon genom att scripkiddie-hacka någon på ett fuskforum, och därifrån försöka värva folk. Gör om, gör rätt. Sätt upp någon postar/affisch på en lyktstolpe, prata med folk, el. dyl istället. Sådant här skjuter bara dig själv och andra med samma åsikter i foten.

Edit: ett stiligt stavfel

'Hacka', nja, inte riktigt, då ingen sådan teknik användes för att komma över detaljerna för kontot.

Inte heller har jag planer på att fortsätta använda det.

Jag är bannad på mitt konto, jag orkar inte registrera ett till email-konto för att registrera ännu en användare för detta.

Affischering och spridning av 'publik' propaganda/dyl. har redan gjorts sedan länge, men eftersom det finns politiskt intresserat folk här så kan man alltid få in mer personer. Bit för bit.

Skrivet

§1 - Uppförande

Då Fuska är en stor hemsida så finns alla möjliga typer av människor med olika åsikter. För allas trevnad så gäller det därför att visa respekt för varandra och varandras åsikter. Använd sunt förnuft. Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

Tyvärr tillåter vi inte sådan propaganda här på forumet.

Låst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...