Tilvas Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 1: Shadowbane kategori: rollspel (mmorpg) miljö: fantazy pris:gratis hemida:www.shadowbane.ubisoft.com 2: Knight online Kategori: Rollspel (MMORPG) Miljö: Fantasy Pris: Gratis, men går att uppdragera till ett premiumkonto mot en avgift Hemsida: www.knightonlineworld.com 3:Entropia Universe Kategori: Rollspel (MMORPG) Miljö: Science Fiction Pris: Gratis att ladda hem och ingen månadskostnad. Däremot kan man köpa saker i spelvärlden för riktiga pengar Hemsida: www.entropiauniverse.com 4:Conquer Kategori: Rollspel (MMORPG) Miljö: Fantasy Pris: Gratis, både att ladda ner och spela Hemsida: www.conqueronline.com 5:Kategori: Rollspel (MMORPG) Miljö: Fantasy Pris: gratis med gold och registrering men cash kostar Hemsida: www.softnyx.net jag rekommenderar dom här spelen fast conquer är det dålig grafik på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Jag vill rekommendera ett spel. Namn: Flyff. Spel typ: MMORPG. Högsta lvl: 120. Kostnad: Gratis det är bra =D Rid saker: Flygande kvast, skateboard finns. Man kan köpa det i lvl 20. Raser: Macican: Kastar spells. Assist: Slåss med en sköld. Kan även hjälp andra med buffs. Acrobat: Skjuter med pil båge eller kastar yoyo (lol?) Mercenary: Denna ras är helt inriktad på att slås. LÄNK: http://flyff.gpotato.com/?m=download Detta kan man la ha nytta av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Jag rekomenderar samma som jacob_96. Flyff alltså, eller FLY For Fun son det egentligen heter. Det är kul. Nästan samma som World of Worldcraft. det är ju stor skillnad men ändå som samma spel. Jag ärsjäv i lv 18 och 11 i flyff. I lv 15 kan man välja mellan raserna lv 1 till 15 är man vagrant eller vad det nu heter. Ifall du börjar med flyff täck på att spela i Aibatt servern!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Asså kan ej ladda ner, Vart Ska man klicka när det kommer upp 10 olicka download, :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 alltså kostigt att ni anmäler mig. men paccman vilket spel är det du har problem med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.