tja, undrar om nån ha rprovat några tabletter eller annat medel som funkar att gå ner i vikt med? Alltså som tar bort överblivet fett. Såg nån j*vla kräm som man smor in där man ville bli av med fett, men komme rinte ihåg vad den hette.
tja, undrar om nån ha rprovat några tabletter eller annat medel som funkar att gå ner i vikt med? Alltså som tar bort överblivet fett. Såg nån j*vla kräm som man smor in där man ville bli av med fett, men komme rinte ihåg vad den hette.
Funkar inte, gå på gym istället.
Det finns få genvägar till att gå ned i vikt. Vill du gå ned i vikt ska du äta en bra och varierad kost samt börja träna (det behöver inte vara hårdträning, en liten joggingtur då och då bara).
↗ till inläggetTänk om det kommer biverkningar? Det är nog inte kul!tja, undrar om nån ha rprovat några tabletter eller annat medel som funkar att gå ner i vikt med? Alltså som tar bort överblivet fett. Såg nån j*vla kräm som man smor in där man ville bli av med fett, men komme rinte ihåg vad den hette.
Vill du gå ner i vikt? Ja, tabletter är inte den smartaste vägen.
Träna på gym, motionera på ett motion spår, ät rätt och ordentlig mat så får du se lovande resultat.
har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.
Vet att det finns tabletter som heter FatBurn som man kan använda efter man tränat, dessa innehåller något ämne som ska göra så kroppen "käkar upp" mer fett.
↗ till inläggethar tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.
Tränar du bara "sådär"?
Eller har du läst någon Guide på nätet?
- För att om du ska gå ner mycket i vikt, så finns det ju väldigt speciella metoder för det..
↗ till inläggethar tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.
Du behöver fixa din kost för att gå ner ytterligare.
I början är det enkelt att gå ner i vikt med endast träning, då du förlorar "överflödsfett". Din kost och vikt går ihop - Du väger som du äter. "Äter du nyttigt då väger du mer" kan man säga, men givetvist menas det att man enklare kan gå ner i vikt. Äter du ohälsosamt så är det svårare att nå en viss "lägre" vikt, eller komma under en viss ribba.
Börja äta hälsosamt så bränner kroppen mer av det ohälsosamma fettet.
KOM IHÅG DOCK! Detta skulle ju vara roligt om du får på dig :P När du tränar intensivt så byggs ju även musklerna upp, och muskler väger i regel mer än fett.
Du kan bygga upp muskler under fett, och därför är det viktigt att kombinera kost för att få jämn kroppsbyggnad.
Bantningspiller sabbar bara kroppens system, och speciellt mot puberteten kan en j*vla massa saker sabbas. Aldrig att jag skulle våga prova på något sådant innan jag är helt färdigutvecklad om man säger så.
↗ till inläggetDu behöver fixa din kost för att gå ner ytterligare.
I början är det enkelt att gå ner i vikt med endast träning, då du förlorar "överflödsfett". Din kost och vikt går ihop - Du väger som du äter. "Äter du nyttigt då väger du mer" kan man säga, men givetvist menas det att man enklare kan gå ner i vikt. Äter du ohälsosamt så är det svårare att nå en viss "lägre" vikt, eller komma under en viss ribba.
Börja äta hälsosamt så bränner kroppen mer av det ohälsosamma fettet.
KOM IHÅG DOCK! Detta skulle ju vara roligt om du får på dig :P När du tränar intensivt så byggs ju även musklerna upp, och muskler väger i regel mer än fett.
Du kan bygga upp muskler under fett, och därför är det viktigt att kombinera kost för att få jämn kroppsbyggnad.
Bantningspiller sabbar bara kroppens system, och speciellt mot puberteten kan en j*vla massa saker sabbas. Aldrig att jag skulle våga prova på något sådant innan jag är helt färdigutvecklad om man säger så.
Tänkte bara tillägga att kroppen inte är färdigutvecklad förens kring 21-22 år...
Soad_token
↗ till inläggetfinns ett tredagars schema på gymet som ja följer + lite till då (det e ganska kort:D)↗ till inläggethar tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.
Tränar du bara "sådär"?
- För att om du ska gå ner mycket i vikt, så finns det ju väldigt speciella metoder för det..
ok, men såg på tv en gång om nån massage grej som masserade musklerna så de blev starkare (eller vad man ska säga) typ 10 minuter med en sådan motsvarade 600 situps elle nåt.
Kan det stämma??
börja att gå och ut och springa
↗ till inläggetfinns ett tredagars schema på gymet som ja följer + lite till då (det e ganska kort:D)↗ till inläggethar tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.
Tränar du bara "sådär"?
ok, men såg på tv en gång om nån massage grej som masserade musklerna så de blev starkare (eller vad man ska säga) typ 10 minuter med en sådan motsvarade 600 situps elle nåt.
Kan det stämma??
Om du såg något på TV som verkade för bra för att var sant, så är det antagligen också det.
↗ till inlägget↗ till inläggethar tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.
Tränar du bara "sådär"?
finns ett tredagars schema på gymet som ja följer + lite till då (det e ganska kort:D)
Kan det stämma??
Om du såg något på TV som verkade för bra för att var sant, så är det antagligen också det.
Han såg det på TV shop. Tror han frågade om det funkade i en annan tråd.
↗ till inlägget↗ till inläggethar tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.
Tränar du bara "sådär"?
finns ett tredagars schema på gymet som ja följer + lite till då (det e ganska kort:D)
Kan det stämma??
Han såg det på TV shop. Tror han frågade om det funkade i en annan tråd.
Om han såg det på TV shop är det ju definitivt inte sant.
↗ till inläggetSluta med läsk, godis.har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.
Ät mer sallad.
Träna mer kondition än vad du tränar muskler.
Ta'da!
↗ till inläggetfunkar, sen när du börjar springa. ge inte upp hoppet om du moste stanna flera ggr på din lilla runda eller stora. men efter du har sprungit den rundan vare eller varannan dag i 1 och en halv vecka så kommer du märka resultat.↗ till inläggetSluta med läsk, godis.har tränat på gym i ca 7 månader nu, de första 2-4 månaderna bara jag rasade ca 12kg, men nu har det bara ståt still och jag kör typ hårdare och jag har fortfarande en del fett jag vill bli av med.
Ät mer sallad.
Träna mer kondition än vad du tränar muskler.
Ta'da!
jag va lite knubbig tyckte jag för ngr sommrar sen och då sprang jag en runda som först tog mig 30 minuter att springa. sen efter 2 veckor så tog den 22mintuer och tiden blev bara mindre för varje gång. sen börja jag springa mil på bra tider. men tappa lusten för det när vintern kom...
När man börjar träna bara sådär så är det ganska svårt att säga när man är nöjd. Som vi vet så har alla olika kroppstyper (Vi kan inte alla födas spinkiga eller smällfeta). En del är jättesmala naturligt, en del blir jättetjocka jätteenkelt, en del får ölmage lätt och en del har jättelätt för att bygga muskler.
Se till att du börjar med att sätta en idealvikt, alltså hur mycket du vill väga (Rekommenderat är ju standardvikten för din ålder), sen kämpar du mot det- Annars kan det hända att du når en bra vikt men ändå inte är nöjd.
hade tänkt runt 80kg, väger ca 86kg nu och är runt 194cm lång.Men ska även försöka bygga lite muskler så det e de som väger och inte fettet:D
↗ till inläggethade tänkt runt 80kg, väger ca 86kg nu och är runt 194cm lång.Men ska även försöka bygga lite muskler så det e de som väger och inte fettet:D
Sen kanske något speciellt midjemått? Det är ju viktigt att du har målen klara, annars kommer du sträva efter något som inte finns.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in