säg vad du har för mått. sen hur tjock är du typ? för du är ganska lång..
Någon Som Provat Tabletter Eller Liknande För Att Gå Ner I Vikt?
↗ till inläggethar itne direkt tänkt ut det än:D↗ till inläggethade tänkt runt 80kg, väger ca 86kg nu och är runt 194cm lång.Men ska även försöka bygga lite muskler så det e de som väger och inte fettet:D
Sen kanske något speciellt midjemått? Det är ju viktigt att du har målen klara, annars kommer du sträva efter något som inte finns.
↗ till inläggethar itne direkt tänkt ut det än:D↗ till inläggethade tänkt runt 80kg, väger ca 86kg nu och är runt 194cm lång.Men ska även försöka bygga lite muskler så det e de som väger och inte fettet:D
Sen kanske något speciellt midjemått? Det är ju viktigt att du har målen klara, annars kommer du sträva efter något som inte finns.
När du gymmar och håller på så är det viktigt att märka ut målen, så du vet hur mycket du ska träna de olika delerna på kroppen för att nå önskad form.
om du vill ha en V-formad rygg`? eller?
↗ till inläggetSyftade mer på att man kan nå önskad midjemått, men fortfarande inte vara nöjd med armarna osv.om du vill ha en V-formad rygg`? eller?
Kan ni hjälpa mig lite nu? Jag vill bygga många magmuskler fast jag behöver tips hur jag ska börja. Finns det någon guide på nätet man kan följa? Jag har ingen stor mage utan den är platt. Väger 70 kg och är runt 170cm lång det konstiga är att mina vänner väger typ 50-55kg och dom är lika långa som jag.
↗ till inläggetSkaffa en egen tråd hörru.Kan ni hjälpa mig lite nu? Jag vill bygga många magmuskler fast jag behöver tips hur jag ska börja. Finns det någon guide på nätet man kan följa? Jag har ingen stor mage utan den är platt. Väger 70 kg och är runt 170cm lång det konstiga är att mina vänner väger typ 50-55kg och dom är lika långa som jag.
↗ till inlägget↗ till inläggetSkaffa en egen tråd hörru.Kan ni hjälpa mig lite nu? Jag vill bygga många magmuskler fast jag behöver tips hur jag ska börja. Finns det någon guide på nätet man kan följa? Jag har ingen stor mage utan den är platt. Väger 70 kg och är runt 170cm lång det konstiga är att mina vänner väger typ 50-55kg och dom är lika långa som jag.
Det är bättre att använda den här.
↗ till inlägget↗ till inläggetKan ni hjälpa mig lite nu? Jag vill bygga många magmuskler fast jag behöver tips hur jag ska börja. Finns det någon guide på nätet man kan följa? Jag har ingen stor mage utan den är platt. Väger 70 kg och är runt 170cm lång det konstiga är att mina vänner väger typ 50-55kg och dom är lika långa som jag.
Skaffa en egen tråd hörru.
bara några få av alla tusentals videor med hur man kan få magrutor fort.
http://www.youtube.com/watch?v=IOri5Tlm23c...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_oaZ7QXNqtY...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=zJGlP-Z21ws...feature=related
↗ till inlägget↗ till inläggetKan ni hjälpa mig lite nu? Jag vill bygga många magmuskler fast jag behöver tips hur jag ska börja. Finns det någon guide på nätet man kan följa? Jag har ingen stor mage utan den är platt. Väger 70 kg och är runt 170cm lång det konstiga är att mina vänner väger typ 50-55kg och dom är lika långa som jag.
Skaffa en egen tråd hörru.
bara några få av alla tusentals videor med hur man kan få magrutor fort.
http://www.youtube.com/watch?v=IOri5Tlm23c...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_oaZ7QXNqtY...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=zJGlP-Z21ws...feature=related
Tack kompis :D
gör massa site ups eller vad det heter.
↗ till inläggetLoL, mer träning och mindre html.gör massa site ups eller vad det heter.
Situps
ok, men nån som vet några bra tabletter eller liknande att ta innan träningen för att öka fettförbränningen.
Alltså att de bara hjälper till lite:D
vet inte, men titta in på ngn hälso-affär. eller titta in på apotekets hemsida.
↗ till inläggetFör att öka fettförbränningen ska du äta rätt, inte ta tabletter.ok, men nån som vet några bra tabletter eller liknande att ta innan träningen för att öka fettförbränningen.
↗ till inläggeto försöker lägga på massa sallad och anna skit i skolan men saladen ser inte riktigt frisk ut där:D↗ till inläggetFör att öka fettförbränningen ska du äta rätt, inte ta tabletter.ok, men nån som vet några bra tabletter eller liknande att ta innan träningen för att öka fettförbränningen.
↗ till inläggeto försöker lägga på massa sallad och anna skit i skolan men saladen ser inte riktigt frisk ut där:D↗ till inläggetok, men nån som vet några bra tabletter eller liknande att ta innan träningen för att öka fettförbränningen.
För att öka fettförbränningen ska du äta rätt, inte ta tabletter.
Ät den hemma då.
försök att äta mindre portioner och ät bättre. sen ska du träna då är det bra om din muskler får mkt kalorier.
en bra sida som är till hjälp om du vill bli slank :)
www.muscles.se
ok, men det var en märklig sak på gymet idag.
Jag och 2 polare skulle tävla om vem som kunde ta mest på en grej där man tar i med armarna,benen och magen och de klarade inte ens 60kg men jag klarade 70kg ett par gånger, och båda de 2 har magruter och tar mer än mig i både armar och ben och ändå har inte jag magrutor utan massa (överdrivet!) fett där i stället, hur kan detta komma sig?
↗ till inläggetok, men det var en märklig sak på gymet idag.
Jag och 2 polare skulle tävla om vem som kunde ta mest på en grej där man tar i med armarna,benen och magen och de klarade inte ens 60kg men jag klarade 70kg ett par gånger, och båda de 2 har magruter och tar mer än mig i både armar och ben och ändå har inte jag magrutor utan massa (överdrivet!) fett där i stället, hur kan detta komma sig?
Du har större muskler, men de syns inte genom fettet? Om detta är fallet ska du äta rätt, så du förlorar det överblivna fettet. Att träna ökar din muskelmassa, men att äta rätt och se till att röra sig ofta är vad som tar bort fettet.
Plus att överviktiga personer är väldigt ofta starkare då de tvingats att bära på sin övervikt.