Hoppa till innehåll

Bränna Bilder På Cd


MrJesper

Rekommendera inlägg

hej jag har flera tusen bilder på datorn... Jag vill att dom ska vara säkrare alltså på en CD skiva. Men jag har ett problem! Jag hittar flera program som är bra men inget som är gratis... Förr hade jag ett program som hette Picture To TV det skit bra men då Crashade datorn och programet for bort.=.( så jag vill ha ett gratis program som man kan lagra mycketbilder i.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag har flera tusen bilder på datorn... Jag vill att dom ska vara säkrare alltså på en CD skiva. Men jag har ett problem! Jag hittar flera program som är bra men inget som är gratis... Förr hade jag ett program som hette Picture To TV det skit bra men då Crashade datorn och programet for bort.=.( så jag vill ha ett gratis program som man kan lagra mycketbilder i.

OM du använder windows vista säg bara till. OM du har XP. ladda ner Nero DEMO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej jag har flera tusen bilder på datorn... Jag vill att dom ska vara säkrare alltså på en CD skiva. Men jag har ett problem! Jag hittar flera program som är bra men inget som är gratis... Förr hade jag ett program som hette Picture To TV det skit bra men då Crashade datorn och programet for bort.=.( så jag vill ha ett gratis program som man kan lagra mycketbilder i.

OM du använder windows vista säg bara till. OM du har XP. ladda ner Nero DEMO

 

Vistan craschade...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...