WishCookie Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 jadå börjar om på leafgreen nu för att få umberon i shiny :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Har du alla dom i shiny? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Japp :) Fick kämpa 1 månad för att få alla dm i shiny. Men det lönar sig tillslut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Min kompis tar hand om mina shinys med jag börjar om spelat jag har Shiny Umbreon,Infernape,Torterra,Dialga,Charzard,Blastoise,Alakzam,Toxicroak,Lugia,Feraligtr och Blaziken Ge betyg om ny vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Nja 5/10. Är osäker om du har hackat dom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 (redigerat) Ne jag har fått Lugia och feraligatr av min kompis hans farsa har jobbat på nått pokemon företag :student: Starterna har jag fått genom att starta om tills jag får en shiny när jag börja spelet Redigerat 27 November 2008 av Umbreon24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Hmm ok men jag ger dig typ 9/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg