MonkeyPants Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 vet nån något bra skjutspel till wii? skriv det här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Resident Evil 4 eller umbrella Chronicles, ja tycker dem är läskiga, men för dig är dem säkert bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 CoD 3 finns väl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 CoD 3 finns väl ? varför inte köpa cod 4 eller cod 5 istället?? Dock så tycker jag personligen att mycket av känslan på krigs/zombiespel till wii försvinner då grafiken inte är så bra. Om du ska köpa nått skjutspel tycker jag att du ska köpa något som är teknat då man inte stör sig på fula zombies och sånt. Tecknade spel är mer till för att bara ha kul på. CoD 3 finns väl ?varför inte köpa cod 4 eller cod 5 istället?? Dock så tycker jag personligen att mycket av känslan på krigs/zombiespel till wii försvinner då grafiken inte är så bra. Om du ska köpa nått skjutspel tycker jag att du ska köpa något som är teknat då man inte stör sig på fula zombies och sånt. Tecknade spel är mer till för att bara ha kul på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Call of Duty: World at War, Metroid Prime 3: Corruption, och Resident Evil 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 är call of duty ett första person spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Har inte kört men tror call of duty world at war är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Medal of honor:heroes 2, Call of duty: world at war. Två bra spel då båda har online. Dock är dom lite annorlunda då Medal of honor: heroes 2 kanske är lite mer arcade aktigt då förutom first person elementen då kommer in i situationer då det handlar mer om att skjuta än story i sig. Dock innehålller Heroes 2, 32 spelare online mellan COD: world at war 8 spelare. Dock har COD world at war grymt bättre story och ett bättre online upplägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.