sargon94 Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 (redigerat) Hejj! Har ett wii som jag precis har chippat, jag har redan spel på datorn men jag kan ej bränna dem. Jag använder mig av nero, dubbelklickar på filen o så bränner jag så kommer det upp illegal disc e:_nec_dvd_rw... could not preform start of disc-at-once burn process failed at 1x (1358kb/s) Översatt till svenska illegala skiva e: _nec_dvd_rw ... kunde inte flaskämnen början av skivan-på-gång bränna process misslyckades på 1x (1358kb / s) Hör av er om ni vet va felet är . Jag är jätte tacksam om ni vet. Ni kanske får 100 fm o ni är tillr'kligt snälla :P jag behöver svar fort... har ni någon sida där det finns svar eller något skriv gärna tipss :DD: Redigerat 28 November 2008 av sargon94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Hejj! Har ett wii som jag precis har chippat, jag har redan spel på datorn men jag kan ej bränna dem. Jag använder mig av nero, dubbelklickar på filen o så bränner jag så kommer det upp illegal disc e:_nec_dvd_rw... could not preform start of disc-at-once burn process failed at 1x (1358kb/s) Översatt till svenska illegala skiva e: _nec_dvd_rw ... kunde inte flaskämnen början av skivan-på-gång bränna process misslyckades på 1x (1358kb / s) Hör av er om ni vet va felet är . Jag är jätte tacksam om ni vet. Ni kanske får 100 fm o ni är tillr'kligt snälla :P jag behöver svar fort... har ni någon sida där det finns svar eller något skriv gärna tipss :DD: What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sargon94 Skrivet 28 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Hejj! Har ett wii som jag precis har chippat, jag har redan spel på datorn men jag kan ej bränna dem. Jag använder mig av nero, dubbelklickar på filen o så bränner jag så kommer det upp illegal disc e:_nec_dvd_rw... could not preform start of disc-at-once burn process failed at 1x (1358kb/s) Översatt till svenska illegala skiva e: _nec_dvd_rw ... kunde inte flaskämnen början av skivan-på-gång bränna process misslyckades på 1x (1358kb / s) Hör av er om ni vet va felet är . Jag är jätte tacksam om ni vet. Ni kanske får 100 fm o ni är tillr'kligt snälla :P jag behöver svar fort... har ni någon sida där det finns svar eller något skriv gärna tipss :DD: What? Ja när jag översatte blev det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Ja när jag översatte blev det så Det är därför det är bra att kunna stava. Det stavas "perform", inte "preform". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Ta och testa med DVD Decrypter...funkar perfekt när jag använder den, Nero blir katastrof för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Så här gör jag: Nero brukar ha svårt för wii spel så först ska du ladda ner imgburn. kan göras här : http://www.imgburn.com/index.php?act=download När du har laddat ner och installerat det så är det bara att öppna programmet gå till file och välja browse for file där du letar upp filen du vill bränna. När du öppnat filen så ska du ta en titt i nedersta vänstra hörnet av fönstret och ändra där det står write speed. Den får högst vara 4x men allt under det går bra( ju lägre desto bättre kvalitet) men kör ej för lågt för då tar det evigheter. När allt det är gjort är det bara att trycka på den stora knappen längst ner till höger så starta bränningen. och sist men inte minst bränn på bra skivor (jag kör med verbatim 16x dvd -r) för wii läser inte alla skivor och du bör inte köra med skivor som du ser igenom om du håller upp dem mot en lampa för dom anstränger wiin´s laser mer och resulterar i att den blir ut sliten fortare. Lycka till M.v.h Hammarbypuma ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.