Sidney Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Hej! jag har kommit ungefär 30% in i Far Cry 2. Nu ska jag välja att åka till Mike's Bar och rädda mina buddies eller åka till kyrkan i staden och rädda prästen. Vad får de två olika handlingarna för konsekvenser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Har inte kommit så långt. Men det e väl prästen som har "Malariapillren"? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Hej! jag har kommit ungefär 30% in i Far Cry 2. Nu ska jag välja att åka till Mike's Bar och rädda mina buddies eller åka till kyrkan i staden och rädda prästen. Vad får de två olika handlingarna för konsekvenser? Jag valde mike´s bar och mina "buddies" blev dödade ändå. Själv blev jag nästan dödad och sedan utsläpad i öknen där snubben man ska döda räddade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Alltså, det här var länge sen nu. Är på ca 90% nu, men slutat spela. Oblivion, PoP, Pes09 och GW tar allt min tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Alltså, det här var länge sen nu. Är på ca 90% nu, men slutat spela. Oblivion, PoP, Pes09 och GW tar allt min tid. så du spelar oblivion :) Har du testat fallout 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Alltså, det här var länge sen nu. Är på ca 90% nu, men slutat spela. Oblivion, PoP, Pes09 och GW tar allt min tid.OffTopic: Vad gör du i oblivion, för jag har klarat hela spelat och vet inte vad jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Alltså, det här var länge sen nu. Är på ca 90% nu, men slutat spela. Oblivion, PoP, Pes09 och GW tar allt min tid.OffTopic: Vad gör du i oblivion, för jag har klarat hela spelat och vet inte vad jag ska göra. Klarat KotN sen länge, bara gjort några MQ uppdrag och väldigt många sidouppdrag. Har Shivering Island, men aldrig varit där än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Alltså, det här var länge sen nu. Är på ca 90% nu, men slutat spela. Oblivion, PoP, Pes09 och GW tar allt min tid. OffTopic: Vad gör du i oblivion, för jag har klarat hela spelat och vet inte vad jag ska göra. Klarat KotN sen länge, bara gjort några MQ uppdrag och väldigt många sidouppdrag. Har Shivering Island, men aldrig varit där än. GW? Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Jag heter Lanso Tinuviel på Guild Wars: Nightfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag har klarat Far Cry 2. 2 gånger :P Kommer inte ihåg :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Jag heter Lanso Tinuviel på Guild Wars: Nightfall. urk. Gw är så gammalt och tråkigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag försökte spela Oblivion när jag hade en Xbox 360, men spelet klicka aldrig för mig, kanske ger de en "second run" för Fallout 3 var så bra att jag får ju lusten nu. Angående Far Cry 2, jag har typ kommit 30% och har sviiiiin tråkigt, uppdragen ee alltid de samma och blä att åka runt hela hela tiden. Vad ska jag göra? när blir spelet kul (ja men typ hehe), kommer de hända nåt OMG som jag kan se framemot utan att nån spoilar de för mig. Far Cry 2 kunde blivi sååå grymt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.