Razec Skrivet 29 November 2008 Rapport Skrivet 29 November 2008 Hej Papperskorgen på skrivbordet bara försvann så är det nån som vet vart jag hittar den så att man kan lägga tillbaka den på skrivbordet? Hällp :D Citera
CeZ Skrivet 29 November 2008 Rapport Skrivet 29 November 2008 Haha, min kompis tappade också bort sin. Så här gör du: Högerklicka på din bakgrundsbild och välj Personalize (jag har engelskt vista) Sen i fältet längst till vänster ska det vara en länk där det står Change desktop icons. Tryck på den så får du upp en ruta, kryssa i Papperskorgen och tryck på OK. Citera
ThaNooB Skrivet 29 November 2008 Rapport Skrivet 29 November 2008 På svenska blir det alltså Anpassa och sen Byt ikoner på skrivbordet. Citera
Razec Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Skrivet 29 November 2008 Haha, min kompis tappade också bort sin. Så här gör du: Högerklicka på din bakgrundsbild och välj Personalize (jag har engelskt vista) Sen i fältet längst till vänster ska det vara en länk där det står Change desktop icons. Tryck på den så får du upp en ruta, kryssa i Papperskorgen och tryck på OK. På svenska blir det alltså Anpassa och sen Byt ikoner på skrivbordet. hehe lol Tackar :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.