Hoppa till innehåll

Instalera Till Hårddisken


asabrasa

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ihabba123

Min en polare la in cod4 på xboxen och det gick att köras utan skiva, testade senare på min xbox och då fungerade det inte att köra utan skivan... det är något mysko med det dära.. :wacko:

 

Kan du fråga din kompis hur han gjorde och sen svara i tråden igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

jag vet hu man kör utan skiva! det är skit enkelt! köp från xbox live market! med pointsen! Därför har man pointsen för att köpa spel! (Demospel och o.s.v.)

 

Wow du skojar!......sämsta inlägget hitils <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet hu man kör utan skiva! det är skit enkelt! köp från xbox live market! med pointsen! Därför har man pointsen för att köpa spel! (Demospel och o.s.v.)

Hahahhahahha roligaste kilen ever. Vi snackar om att spela xbox 360 spel genom att installera dom först och du kommer och snackar om xbox live market hahahhahaha du e trögaste killen jag någonsin sett

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Man måste jämt ha skivan i för att spela. Men genom att installera spelen på hårddisken förkortas laddningstiden på spelen rätt rejält. Inte på alla spel, men på många. Har hört att laddningstiderna på Halo 3 blir längre.

lol f*n vad värdelöst.

 

Det är inte värdelöst!

Xboxen blir typ helt tyst när man kör den från HDD och laddningstiderna blir kortare?

Varför är det värdelöst? Huh?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste jämt ha skivan i för att spela. Men genom att installera spelen på hårddisken förkortas laddningstiden på spelen rätt rejält. Inte på alla spel, men på många. Har hört att laddningstiderna på Halo 3 blir längre.

lol f*n vad värdelöst.

 

Det är inte värdelöst!

Xboxen blir typ helt tyst när man kör den från HDD och laddningstiderna blir kortare?

Varför är det värdelöst? Huh?

 

jag hade inte fått specielt många svar på detta forum när jag skrev denna commentar. personligen så märker jag ingen större skillnad inom ladnings tider osv osv.

 

jag ville först och främst få reda på hur man kan spela utan skiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

jag vet hu man kör utan skiva! det är skit enkelt! köp från xbox live market! med pointsen! Därför har man pointsen för att köpa spel! (Demospel och o.s.v.)

Hahahhahahha roligaste kilen ever. Vi snackar om att spela xbox 360 spel genom att installera dom först och du kommer och snackar om xbox live market hahahhahaha du e trögaste killen jag någonsin sett

 

 

hahahaha du med! den trögaste gamlingen jag nånsin har sett

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...