Pachu Skrivet 1 December 2008 Rapport Skrivet 1 December 2008 Vill du uppleva episka fighter, slåss i massvis stora krig mot flertal soldater och ett flertal soldater på din sida? Vill du uppleva ett av dom bästa online spelen till Wii? Handla Call of duty: world at war till Wii. Över 8 spelare online och en fantastisk single player campaign. Vila miniparty spelen och Mario kart Wii ett tag och istället lira ett episkt spel!! Call of duty: World at war !!! (Är medveten att detta låter som reklam men spelet är skitbra och vill verkligen att det säljer bra så fler utvecklare får upp ögonen på Wii) Citera
Vendetta Skrivet 3 December 2008 Rapport Skrivet 3 December 2008 Verkar nice! ska kolla lite mer på det men jag ska nog inte köpa det i första hand ( har andra spel jag håller på med). Vad kostar det? Citera
Pachu Skrivet 4 December 2008 Författare Rapport Skrivet 4 December 2008 Verkar nice! ska kolla lite mer på det men jag ska nog inte köpa det i första hand ( har andra spel jag håller på med). Vad kostar det? 529 kronor på Webhallen. Annars kan de väl gå på 549 kronor i vanliga butiker. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.