GameNight Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Är det någon som har PES 2009 och isåfall var det ett bra köp? Är Fifa 09 eller PES 2009 bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fadyman Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 liknar 2008 vädigt mycket... man kan säga att det är samma sak förutom laguppdateringarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag tycker alla PES spelen äger FIFA spelen. De är gjorda på olika sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 PES 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Allt som gjorde Pes08 till en flopp är borta i Pes09. Så Pes vinner över Fifa iår enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 PES är mycket bättre än Fifa. I spelläget "become a legend" så gör du en egen gubbe och gör karriär, låter inte det bra? Spelkänslan är också mycket bättre i PES, samt att grafiken inte är så dum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 PES spelen är som sagt mycket bättre än FIFA spelen, och det kan jag hålla med om. Bättre grafik på PES än på FIFA 09. Köp bättre, PES 09! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg