laynus Skrivet 8 December 2008 Författare Rapport Skrivet 8 December 2008 Jupp det kan man också göra och jag tror dom har börjat med ftp också:PJa, man kan ha html men du sa ju för dom som bara kodar html. Det är för nybörjare också! Html är ej för nybörjare dom brukar oftast använda bluevoda elr nåt sånt. Citera
Median Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Finns inget som är för nybörjare, men HTML är dock enklast att jobba med i jämförelse med php och andra språk där man oftast behöver veta en del html. Citera
Median Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Finns inget som är för nybörjare, men HTML är dock enklast att jobba med i jämförelse med php och andra språk där man oftast behöver veta en del html.När man gör freewebshemsidor i designläget så är det för nybörjare! Andra steget är Bluevoda! Tredje HTML! Sista php och andra språk! Istället för BlueVoda som datornord sa så rekommenderar jag eStudio som dessutom är på svenska och har bättre kodöverförare än Bluevoda. Wut? Man lär sig ingenting i designläget, kanske lite lite mer i bluevoda.. Det bästa är att rent av sig lära sig koda i Notepad från första början. Citera
PunkArne Skrivet 20 December 2008 Rapport Skrivet 20 December 2008 Finns inget som är för nybörjare, men HTML är dock enklast att jobba med i jämförelse med php och andra språk där man oftast behöver veta en del html.Man behöver inte kunna mer HTML när man använder PHP än när man gör en plan HTML-sida. Citera
Rememberme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Finns, det inget gratis på svenska? Citera
laynus Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Finns, det inget gratis på svenska?Jag känner ej till nåt svenskt gratis men du vill ha typ sub domän med .se typ?EDIT:La till några till i listan! Citera
Rememberme Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Finns, det inget gratis på svenska?Jag känner ej till nåt svenskt gratis men du vill ha typ sub domän med .se typ?EDIT:La till några till i listan! Har redan bestämt mig för att göra en sida i FrontPage Citera
CeZ Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Kan ni inte skriva vilka Webbhotell som stödjer vad och vad dom har för för- och nackdelar? Citera
laynus Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Kan ni inte skriva vilka Webbhotell som stödjer vad och vad dom har för för- och nackdelar?Jo jag fixar det i morgon!Alla fall på dom man betalar för! Citera
CeZ Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Skrivet 21 Februari 2009 Kan ni inte skriva vilka Webbhotell som stödjer vad och vad dom har för för- och nackdelar?Jo jag fixar det i morgon!Alla fall på dom man betalar för! Jag tror fler är intresserade av att få veta mer om gratisdomänerna, eftersom alla dom är anpassade efter en viss typ av användare och har fler för- och nackdelar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.