cloudwoud Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Hejsan! Jag undrar om de är tjänstefel av skolan att ge betyg i 7 för att jag har hört att man inte får det förens 8 som tidigast Jag vill inte ha några kommentarer som inte hör till ämnet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Med annat ord, omdöme. Det fick vi. I tre olika skalor: EIN = Ej I Nivå IN = I Nivå VIN = Väl I Nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 eller; JÄCP - jag är cp BIM - Bajs i munnen KMK - Kalla mig kalle DÄKDIS - du är kanske duktig i skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Är du helt dum i huvet, SpammeR? Svar: JAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Är du helt dum i huvet, SpammeR? Svar: JAAA Måste bara fråga hur du vet det där ? Du har knappt börjat mellanstadiet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 eller; JÄCP - jag är cp BIM - Bajs i munnen KMK - Kalla mig kalle DÄKDIS - du är kanske duktig i skor Som alla tidigare ha sagt, skaffa ett liv! <_< Är du helt dum i huvet, SpammeR? Svar: JAAA Måste bara fråga hur du vet det där ? Du har knappt börjat mellanstadiet.. Vadå vet man inte vem som är dum i huvudet då eller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Är du helt dum i huvet, SpammeR? Svar: JAAA Måste bara fråga hur du vet det där ? Du har knappt börjat mellanstadiet.. Vadå vet man inte vem som är dum i huvudet då eller.. Syftade på hans svar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) EDIT: Skrev felaktigt förut, gå till denna post för rätt information. Redigerat 18 December 2008 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Inte alls tjänstefel, skolor har valfrihet på sätt och bedömma en elev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Inte alls tjänstefel, skolor har valfrihet på sätt och bedömma en elev.Pratade precis med min mor som är jurist och hon sade följande: Innan var det ej tillåtet att ge betyg innan åttan, lagen blev nyligen ändrad och nu får man ge betygsliknande omdömen och man får använda orden "Godkänt, Väl Godkänt och Mycket Väl Godkänt. Jag hade dessutom fel, man kunde inte dömas för tjänstefel om man gav betyg innan lagen ändrades, det var bara otillåtet enligt skollag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Du får inga betyg i sjuan, bara hur bra du ligger till. Så det är inga "seriösa" betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.