KuroKaktus Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 (redigerat) Hej alla fuskare sluta fuska. Ash bara skoja men nu ska vi snacka lite om rubiks kub. Är det nån här som klarar rubiks kub? Själv klarar jag den på 2minuter och 49 sekunder. Vad är ert rekord? Iaf hoppas nån har en liten kub. Här finns en lista över dom vanligaste kubarna. 2x2x2 3x3x3 4x4x4 5x5x5 Sen finns det ju pyramid boll och massa mer hoppas nån har en kub. Här klarar jag kuben. Redigerat 2 December 2008 av jacob_96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Finns redan liknande tråd. Använd sökfunktionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 har aldrig klarat en rubik k*k jag menar kub. Min pappa gav mig en skit svår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Finns det ens nöje med en liten kub, extremt tråkig ;) I alla fall, onödig tråd, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg