Gäst jeppedoli Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 (redigerat) [/size] Hej! Jag undrar hur dom gör sånna här filmer. Är det sant att gubbarna kommer upp på datorn? Jag skulle vilja göra en sådan gubbe som attakerar datorn ;) Redigerat 4 December 2008 av jeppedoli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Det är en animering. Det går inte att få datorn till att göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 [/size] Hej! Jag undrar hur dom gör sånna här filmer. Är det sant att gubbarna kommer upp på datorn? Jag skulle vilja göra en sådan gubbe som attakerar datorn ;) Som Salzalada sa så är det en animering som är gjord i flash. Däremot finns det ett spel där streckgubben attackerar dig och du ska hindra den. Länk till spelet:Animation vs Animator spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Det finns väll ett spel som är så, sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Det finns väll ett spel som är så, sök på google.Du failade att läsa inlägget ovanför dig >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Det finns väll ett spel som är så, sök på google.Du failade att läsa inlägget ovanför dig >_> Nope, inlägget gjordes efter mit inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Det finns väll ett spel som är så, sök på google. Du failade att läsa inlägget ovanför dig >_> Nope, inlägget gjordes efter mit inlägg. Han:17:58:49Du: 17:59:14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) Filmen är gjord i micro media flash mx har jag för mig. Den där film bör ta javligt lång tid. SRY för jag sa ******. Redigerat 6 December 2008 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.