Ruthar Skrivet 5 December 2008 Rapport Skrivet 5 December 2008 Hejsan Ruthar här! Jag och 3 kompisar håller på att fundera ut en film som kommer att bli underhållande i 10-20min. Det kan vara vilken genre som helst fast film läraren gillar inte thrillers (han gillar inte när folk dör) så mycket så det blir nog ingen thriller :P men allt ifrån komedi, action, äventyr osv. Skriv gärna någon bra idé och vad som kan hända i den så hjälper ni oss jätte mycket! MVH///Ruthar Citera
laynus Skrivet 5 December 2008 Rapport Skrivet 5 December 2008 Då säger jag Linus på linjen varje avsnitt är 5 minuter tror jag. Citera
TiredRacoon Skrivet 5 December 2008 Rapport Skrivet 5 December 2008 Inte bara innehållet ska vara underhållande, utan även fotot. Att se på en film med bra story men är kasst filmad tar ju bort all underhållning. Använd er av flera vinklar, externa mikrofoner, jämn belysning och håll er borta från Windows MovieMaker. Ett bra och utarbetat manus är ju ett måste för att inte projektet ska falla samman och sluta upp med en löjlig fjortisfilm. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.