loopen Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 så någon har vunnit din avatar tävling moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Är det gratis att beställa?Jo det är gratis, det är faktiskt gratis att svara på beställningar också. Kan jag få en mudkip/squirtle/piplup/totodile :) här: Ser ut som en Horsea. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Är det gratis att beställa? Jo det är gratis, det är faktiskt gratis att svara på beställningar också. Kan jag få en mudkip/squirtle/piplup/totodile :) här: Ser ut som en Horsea. JAg har redan gjort en åt gurragu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Släng in en Krabby Riolu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Är det gratis att beställa? Jo det är gratis, det är faktiskt gratis att svara på beställningar också. Kan jag få en mudkip/squirtle/piplup/totodile :) här: Ser ut som en Horsea. JAg har redan gjort en åt gurragu. Jag vet, men sa han att han absolut bara ville ha en? Nej. Jag kunde ha skrivit " gjorde också en:", precis som Axeman gjorde, men det orkade jag inte. Redigerat 21 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag vill ha en Picachu/Volbeat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Yoshihi: Ett litet tips är att kolla på sånna här filmer så du kan bli lite bättre^^ name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> ont: Här är Picachu/Volbeat: http://i40.tinypic.com/2mpzok4.jpg Gjorde med olika "öron". Vet inte vilket som blev bäst =P Redigerat 21 Februari 2009 av Naruto9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Yoshihi: Ett litet tips är att kolla på sånna här filmer så du kan bli lite bättre^^ name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> ont: Här är Picachu/Volbeat: http://i40.tinypic.com/2mpzok4.jpg Gjorde med olika "öron". Vet inte vilket som blev bäst =PTack tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Yoshihi: Ett litet tips är att kolla på sånna här filmer så du kan bli lite bättre^^ name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> ont: Här är Picachu/Volbeat: http://i40.tinypic.com/2mpzok4.jpg Gjorde med olika "öron". Vet inte vilket som blev bäst =PJag testade lite vad tycks: Edit: Till Yien: Redigerat 23 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 (redigerat) Här är Chopees utveckling, Chokee: Och här är nästa, Chamoree: Redigerat 23 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Grymmt bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 (redigerat) om du menar det så tack Här är en legendarisk: kan nån göra mitt team, dvs Groudon, Rayquaza, Metagross, Flygon, Salamence, Latios? PS. Latios ingår inte i mitt team, ännu.DS. Redigerat 23 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg