IRaeven Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Här är Darmineus: den var sk**t snygg!!! några till: slugma-spoink macargo-grumpig Jag gör slugma-spoinken!! ok, gör den andra också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Här är fearow-honchcrow-pureugly: Jag hade ingen aning om vem pureugly var, men jag gissade att det var den där fågeln med en not på huvudet. PS. Tack anton99 DS. Redigerat 24 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Här är fearow-honchcrow-pureugly: Jag hade ingen aning om vem pureugly var, men jag gissade att det var den där pokemonen med en not på huvudet. nej!! det är chatot, pureugly är den där lila katten med spiral svans, men den var snygg ändå vadå tack?? Redigerat 24 Februari 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Här Gör den andra senare ;) Redigerat 24 Februari 2009 av Fr3Du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Här Gör den andra senare ;) cool!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Haha jag hann före: Btw när ingen beställde tidigare idag gjorde jag de här: Här är fearow-honchcrow-pureugly: Jag hade ingen aning om vem pureugly var, men jag gissade att det var den där pokemonen med en not på huvudet. nej!! det är chatot, pureugly är den där lila katten med spiral svans, men den var snygg ändå vadå tack?? 1 Oops, trodde att det var en fågel eftersom de andra var det. 2. Du sa att min Darmineus var skitsnygg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Haha jag hann före: Btw när ingen beställde tidigare idag gjorde jag de här: Här är fearow-honchcrow-pureugly: Jag hade ingen aning om vem pureugly var, men jag gissade att det var den där pokemonen med en not på huvudet. nej!! det är chatot, pureugly är den där lila katten med spiral svans, men den var snygg ändå vadå tack?? 1 Oops, trodde att det var en fågel eftersom de andra var det. 2. Du sa att min Darmineus var skitsnygg. ok. :cool: a!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 tack igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 några beställningar:fineon-glameow lumineon-pureugly(den tjocka katten) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 några beställningar:fineon-glameow lumineon-pureugly(den tjocka katten)Här, hoppas jag tog rätt den här gången: De var så fula båda två så jag orkade inte lägga ner så mycket arbete på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 några beställningar:fineon-glameow lumineon-pureugly(den tjocka katten)Här, hoppas jag tog rätt den här gången: De var så fula båda två så jag orkade inte lägga ner så mycket arbete på den. cool! en beställning: heatran-regigigas-giratina. kan någon försöka göra en haj, inte sharpedo men dens huvud och förlängd kropp? B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 några beställningar:fineon-glameow lumineon-pureugly(den tjocka katten) Här, hoppas jag tog rätt den här gången: De var så fula båda två så jag orkade inte lägga ner så mycket arbete på den. cool! en beställning: heatran-regigigas-giratina. kan någon försöka göra en haj, inte sharpedo men dens huvud och förlängd kropp? B) Jag kommer inte att göra nån av de där bara så att du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg