IRaeven Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 några beställningar:fineon-glameow lumineon-pureugly(den tjocka katten) Här, hoppas jag tog rätt den här gången: De var så fula båda två så jag orkade inte lägga ner så mycket arbete på den. cool! en beställning: heatran-regigigas-giratina. kan någon försöka göra en haj, inte sharpedo men dens huvud och förlängd kropp? B) Jag kommer inte att göra nån av de där bara så att du vet. ok :unsure: några andra: pikatchu-sandshrew raichu-sandslash iglybuff-cleffa pichu-happiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) ok :unsure: några andra: pikatchu-sandshrew raichu-sandslash iglybuff-cleffa pichu-happiny En av dem! EDIT: Glömde att ladda up den :S Redigerat 25 Februari 2009 av Fr3Du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 (redigerat) Pikashrew: Igleffa: Redigerat 25 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Den var skitsnygg för att vara en första Haha tack =) Ska nog försöka göra en mycket snyggare nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Raislash: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Raislash:Den är cool som f*n! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 tackar, man kan sätta ihop våra, alltså att din happiny-pichu är den minsta, och så vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 och btw, FIRE!!!!!!!!!!!!!!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 och btw, FIRE!!!!!!!!!!!!!!:Nehe En beställning kommer nu: Pikachu + Empeleon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Pikoleon: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 yoshihihan före ähh jag hann iallafall göra den förresten yoshihi utalasdet yoshi eller yoshi hi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) josjihi Och förresten, ta pokemonen härifrån: Redigerat 26 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg