Poesi Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 jag och Fr3Du har redan gjort dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 några beställningar:fineon-glameow lumineon-pureugly(den tjocka katten) Här, hoppas jag tog rätt den här gången: De var så fula båda två så jag orkade inte lägga ner så mycket arbete på den. cool! en beställning: heatran-regigigas-giratina. kan någon försöka göra en haj, inte sharpedo men dens huvud och förlängd kropp? B) Jag kommer inte att göra nån av de där bara så att du vet. ok :unsure: några andra: pikatchu-sandshrew raichu-sandslash iglybuff-cleffa pichu-happiny jag kan fixa heatran-regi.... här är den andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 darkrai-charizard-entei Här: Bifogad bild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 kan någon göra en electabuzz-pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Jag försorar minaför att kunna se dem på datan när jag öppnar i något annat pogram än Paint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) kan någon göra en electabuzz-pikachuVad många som vill ha pikachus, nåja: Redigerat 27 Februari 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Jag förstorar mina för att kunna se dem på datorn när jag öppnar i något annat program än Paint ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 http://i41.tinypic.com/sopw7q.jpg Familjen av Vulpix, Ninetails, Charmander och Charmeleon Jag vet att det ser ut som att Vulmander pruttar men det är en svans COOLA!!!!!!!!!!!!!! Bättre än min. ett litet tips till alla: förstora inte pokemonarna, zooma bara och zooma ut sen så får de en bra sprite-storlek. jag skulle vilja upprepa: rayqaza-metagross-latios-flygon-groudon-salamence, kan nån blanda dem? Det är mitt team. Eftersom ingen verkar bryr sig så svarar jag väl själv då: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Jäklar va cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 tack tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 MER BESTÄLLNINGAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 muk-koffing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg