Wetterl Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Okej, gör nu en tävling, man ska göra en Sprite som är gjord på 5-15 Pokèmon, vilka man vill, där det finns 5 genreèr Regler: Man ska komma på ett namn på Spriten Man får lägga in högst 2 bidrag per genre Desto fler Pokèmon Spriten är gjord av desto större chans att man vinner Större chans att vinna om man gör hona/hane och och/eller shiny Man måste bestämma typ En Sprite får INTE vara med i mer än en genre Om Pokèmonen är legendarisk så att det bara finns en så att den bara kan ha ett kön så sä till Man får BARA använda Pokèmon Man ska säga vad Spriten är gjord av för Pokèmon Spriten får ha mer än en form om man vill Genreèrna är: Coolast, Roligast, Flest former, Knäppast och Den som ser ondast ut Om man vill så kan man bli domare för en genre, men kom ihåg, man får inte skicka in bidrag till sin egen genre och om man är domare får man ge ut priset till vinnaren med sina egna FuskaMynt Vinnaren i varje kategori får minst 100 FuskaMynt var Tävlingen går ut 3:dje April (Inget sammanträffande att den tar slut samma dag som DSi kommer ut) Ha turen med er EDIT: Efter tävlingen är slut så ska jag ta de 2 bästa ur varje kategori och låta de andra domarna vara med att utse de 2 bästa och vinnaren/vinnarna kommer få 300 FuskaMynt var direkt tagna ur min kassa. Domarna kan ge varje bidrag Poängen 1-10, om de 2 bästa får samma poäng så ger jag ett Poäng också Redigerat 14 Mars 2009 av Wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) kan jag vara domare plzEDIT:jag vill vara domare i cool ;) Redigerat 14 Mars 2009 av pokemongrabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Kan inte jag få vara domare? Jag är en gammal pokemon sprites veteran EDIT:Då vill jag vara domare för flest former Redigerat 14 Mars 2009 av GumPirate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Jag tar in den här i Coolast: Namn: Tenzyag Typ: Ghost-Fire Den är legendarisk och utan kön. Gjord från: Mewto, Stantler, Gastly, Sableye, Breelom, Milotic. Jag vet förresten inte om man ska skicka in redan, men jag gör det iallafall. I kategorin flest former: Jag vet inte vad som menas med flest former, om du menar att man ska göra olika sorter av den så ska inte den här dit. Om du menar flest blandade så ska den hit. Namn: Shaniant Typ: Dragon Blandade: Ho-oh, Dewgon, Porygon 2, Ledian, Vigoroth, Arbok, Fearow, Slowking, Flygon. Redigerat 14 Mars 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Båda domarna är godkända, och kategorin flest former är en sådan med många former, som Giratina med 2 former fast fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 thanks wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 You`re Welcome Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) ok, här är en kategori:coolast Namn: raysaptor Typ: flying den är legendarisk och har inget kön blandade: mewtwo,staraptor,latias,crobat,flygon,pidgeot,pidgeotto en till: kategori:coolast Namn:azet typ:psychic den är legendarisk och har inget kön blandade:azelf,luxray,crobat Redigerat 14 Mars 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Jag tar in den här i Coolast: Namn: Tenzyag Typ: Ghost-Fire Den är legendarisk och utan kön. Gjord från: Mewto, Stantler, Gastly, Sableye, Breelom, Milotic. Jag vet förresten inte om man ska skicka in redan, men jag gör det iallafall. I kategorin flest former: Jag vet inte vad som menas med flest former, om du menar att man ska göra olika sorter av den så ska inte den här dit. Om du menar flest blandade så ska den hit. Namn: Shaniant Typ: Dragon Blandade: Ho-oh, Dewgon, Porygon 2, Ledian, Vigoroth, Arbok, Fearow, Slowking, Flygon. jag ger den första 7/10 ok, här är en kategori:coolast Namn: raysaptor Typ: flying den är legendarisk och har inget kön blandade: mewtwo,staraptor,latias,crobat,flygon,pidgeot,pidgeotto lite konstigt med tupp kammen så 6/10 Redigerat 14 Mars 2009 av pokemongrabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 det är ingen tupp kam det är staraptors huvud Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Tyvär på den andra anton, det måste vara minst 5 blandade, synd men snygg var den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 En fråga.......Varför startar du inte en egen tråd om tävlingen Wettler? P.s är du Möjligt viss medlem på NintendoRollspel.com? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg