Poesi Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Bara ett I i "skit" anton! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Bara ett I i "skit" anton! opps råkade klicka 2 ggr istället för 1. snygg! BTW kan inte du skicka några beställningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Mudkip - Charmeleon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Här skillcollect, en till failad pokemon: Som vanligt ni andra får gärna göra en bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Titta på den videon och sök på fler för att bli lite bättre Rubbew. Mitt tips är att du skippar till 02:00 och tar pokemonarna du skall mixa från denna bild: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 (redigerat) Tack för videon, tror jag är bättre nu :lol: Edit: En ny lite bättre: Tror träning gör mest. Redigerat 27 Maj 2009 av Rubbew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Tack för videon, tror jag är bättre nu :lol: Edit: En ny lite bättre: Tror träning gör mest. bra Rubbew du blir bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 (redigerat) bra Rubbew du blir bättre! :lol: Fick en idé!: Kan vi försöka göra en gemensam pokédex? haNån r redan säkert tänkt på det, men ändå. Helst i flash så kan vi lägga ut den på newgrounds! Eller en film som vi lägger ut på youtube. Edit: Kanske en sån här: Redigerat 30 Maj 2009 av Rubbew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 kan jag få vara med då? Snälla jag kan komma på namnen :lol: men jag kan bara göra på helgerna tyvärr :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 För mej kan du det, men fråga dom andra. Det där var bara en idé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 bra Rubbew du blir bättre! :lol: Fick en idé!: Kan vi försöka göra en gemensam pokédex? haNån r redan säkert tänkt på det, men ändå. Helst i flash så kan vi lägga ut den på newgrounds! Eller en film som vi lägger ut på youtube. Edit: Kanske en sån här: bra idé! kan jag va me? har några pokemon sprites som kan va med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Japp, iallafall för mej. :) Ganska lite beställningar just nu så är är några stycken: Ledian - Dragonite Raichu - Darkrai Gorebyss - Huntail Shinx - Bulbasaur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg