Arcane Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 il.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Såhär blir det: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Kan någon göra en Rayquaza + Darkrai + Garchomp + Venomoth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Kan någon göra en Rayquaza + Darkrai + Garchomp + Venomoth Jag är på väg! Kan någon göra en Rayquaza + Darkrai + Garchomp + VenomothHär har du!Blev inget vidare men... Ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 (redigerat) Kan någon göra en Rayquaza + Darkrai + Garchomp + VenomothHär har du!Blev inget vidare men... Ja... Man ser ju bara Rayquaza och garchomps färger :( Jag tänkte att den skulle ha dessa delar: Darkrai- kroppen rayquaza- huvudet och svansen och färgen grön garchomp- händer och färgen blå venomoth- vingar och färgen rosa Det här är färgerna: vingar- rosa händer- blå huvud-grön kropp- grön och blå Hoppas du gör det bättre nästa gång ;) PS: Jag ska snart lägga in min sammling :student: Redigerat 11 Januari 2010 av Rotom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Fattar inte hur man gör. Använder man något program elr??? jag försökte i paint men det gick åt pipsvängen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Fattar inte hur man gör. Använder man något program elr??? jag försökte i paint men det gick åt pipsvängen.Dom flesta använder nog paint (Iaf jag) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Har använt paint till alla mina, så det funkar bra (det funkar bäst imo). Sök på youtube efter guider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 (redigerat) Tack!!! :P nu har jag gjort mina två första. :) och jag är ganska nöjd men jag vet inte hur man lägger in miniatyrbilder :( Redigerat 13 Januari 2010 av Zakuza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 denna kanske inte funkar __Dok1.doc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 (redigerat) Jag tänkte att den skulle ha dessa delar: bla bla bla bla bla bla blaLite svårt att göra så som du tänkt dig när du bara säger att du vill ha en blandning, är ingen tankeläsare vettu.Sen har jag inte gjort sprites på ett tag och är lite ringrostig. Redigerat 13 Januari 2010 av Vega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg