Arcane Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 donkiss Scizor - Hitmontop: http://i48.tinypic.com/2wg6690.png Shiojiaz Gjorde också en. Nu när jag gjort en vill jag också beställa några. Raichu + Charizard Tyranitar + Alakazam Kingdra + Scizor Pidgeot + Hypno Gyarados + Typloshion Togekiss + Donphan (Stavningen kanske inte är 100%) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Shit assnygga manfredt, hette du något tidigare på fuska? Känner inte igen dig.Tackar, nej jag har inte hetat nåt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrunMatare Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Får jag va med? blastarceus.bmp Redigerat 7 Mars 2010 av natgllim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Alla får vara med, fast spriten som du bifogade är dålig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) nu blev det bättre donphan+togekiss blev inte så bra :( en till jag gjort(inte beställd) ' och jag bestäler en kyogra+arceus (inte helt rättstavat) Redigerat 7 Mars 2010 av spelaren1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Tack för alla som skickat in! Behöver inte dem sista! //TB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Spelaren1: Den var svår men jag slängde ihop något. Är inte riktigt nöjd, kanske gör en ny imorron ifall jag orkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 beställer en kabuto+pickachu(inte så bra stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 ---------------------------------Välkomen till Fuskas SpriteShop!--------------------------- Så efter som att Ställningen på Omröstningen blev: Ja 10 P Nej 2 P Kanske: 1 P Dehär är en Gemensam Sprite tråd. Alla kan fråga om sprites och göra sprites. Jag hoppas att vi får användning för denhära tråden. Vi hade tänkt att ha anställda. Men istället blev det en gemensam tråd. Hoppas Vi får nytta av tråden. Vad är sprites?. HUr gör man sånafall. Om det är bra så är jag gärna med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 ---------------------------------Välkomen till Fuskas SpriteShop!--------------------------- Så efter som att Ställningen på Omröstningen blev: Ja 10 P Nej 2 P Kanske: 1 P Dehär är en Gemensam Sprite tråd. Alla kan fråga om sprites och göra sprites. Jag hoppas att vi får användning för denhära tråden. Vi hade tänkt att ha anställda. Men istället blev det en gemensam tråd. Hoppas Vi får nytta av tråden. Vad är sprites?. HUr gör man sånafall. Om det är bra så är jag gärna med. I paint, du kan ta spritesen från http://www.pokemonelite2000.com/platinum_plmfa.html Sedan bladar man färgen byter vinglar bla bla bla du fattar. Här är din spelaren1! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Kombinerade en Dragonite och en Meowth och jag blev rätt nöjd faktiskt :D Och säg nu inte att jag bumpade upp en gammal tråd för då blir jag sur :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 Kombinerade en Dragonite och en Meowth och jag blev rätt nöjd faktiskt :D Och säg nu inte att jag bumpade upp en gammal tråd för då blir jag sur :lol: Haha, den blev ju fan nice! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg