Wheelspin Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Kombinerade en Dragonite och en Meowth och jag blev rätt nöjd faktiskt :D Och säg nu inte att jag bumpade upp en gammal tråd för då blir jag sur :lol: Haha, den blev ju fan nice! ;) håller med!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Kombinerade en Dragonite och en Meowth och jag blev rätt nöjd faktiskt :D Och säg nu inte att jag bumpade upp en gammal tråd för då blir jag sur :lol: Haha, den blev ju fan nice! ;) håller med!! Tackar :lol: Några till: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 Kombinerade en Dragonite och en Meowth och jag blev rätt nöjd faktiskt :D Och säg nu inte att jag bumpade upp en gammal tråd för då blir jag sur :lol: Haha, den blev ju fan nice! ;) håller med!! Tackar :lol: Några till: Fan, du är ju grym på sprites! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 28 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2010 Kombinerade en Dragonite och en Meowth och jag blev rätt nöjd faktiskt :D Och säg nu inte att jag bumpade upp en gammal tråd för då blir jag sur :lol: Haha, den blev ju fan nice! ;) håller med!! Tackar :lol: Några till: Fan, du är ju grym på sprites! Han slår mig med hästlängder!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 (redigerat) Har gjort det här ett antal år så skulle skämmas om jag inte vore rätt så bra ;) Ytterligare några: Blev 2 men sak samma x_x Redigerat 29 Maj 2010 av Antonioz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Om det inte är någon som efterfrågar kan ni väl lika gärna posta dem i "Egna Pokémon figurer" tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Ännu en gång Antonioz ASSNYGGA!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Kan nån göra en: Garchomp + gyarados Yanmega + froslass Glalie + gengar Lucario + dragonite (Dragonites vingar måste varra med och lucario ska vara grundfiguren alltså den som syns mest) Electivire + dusknoir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Lucario + dragonite (Dragonites vingar måste varra med och lucario ska vara grundfiguren alltså den som syns mest)Gjorde ett försökhttp://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Lucaronite.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Lucario + dragonite (Dragonites vingar måste varra med och lucario ska vara grundfiguren alltså den som syns mest)Gjorde ett försökhttp://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/Lucaronite.png precis som jag ville men kan du lägga till dragonites svans också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Försökte det men det hamnade mest bakom kroppen eller såg bara jätte skumt ut så jag tog bara toppen av den. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Försökte det men det hamnade mest bakom kroppen eller såg bara jätte skumt ut så jag tog bara toppen av den. :/ Men kan du göra så att iallafall lite mer av dragonite syns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg