Antonioz Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 En ny.. Vad tkr ni?? Jojo den var helt okej, lite slarv med linjer och så men annars bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 En ny.. Vad tkr ni?? Jojo den var helt okej, lite slarv med linjer och så men annars bra :D Tack... Jag vet´, jag är ganska slarvig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Här var det hård kritik. :P Jag ska se vad jag kan göra åt den , vänta lite bara. Här har ni v.2 då: http://upload.snelhest.org/images/100606Sprite.PNG Jag tycker iallafall att den blev ganska nice. Nu ser man verkligen båda pokemonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Vill se en riktigt bra. Abra - Poliwag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Jag ska försöka med abra polixag, man här kommer mina nya :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Kan nån fixa en jädrig snygg sprite me salamance, rayquasa, groudon, haunter o den dör benskallen... cubone? Går bra attt lägga till fler valfria så länge dem inte tar över spriten :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Jag skall se vad jag kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Man tackar=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 There you go: http://upload.snelhest.org/images/100626Sprite.PNG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 hur gör jag spirites? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 hur gör jag spirites? gå in på serebii.net. klicka sedan på ''pokédex''. Nu kan du välja 2 elr flera pokémon som du sen kan blanda. Välj en pokémon, tryck på print screen, gå in på paint, höger-klicka och tryck på klistra in. markera pokémonen med fyrkanten i menyn och klipp ut för att sedan trycka på ångra och sen klistra in igen. Fortsätt så här tills du har dom pokémon du vill blanda. Färga det gråa bakom pokémonen vitt. Nu tar du markören och markerar dom delar du vill byta tillexempel ett huvud. Klipp ut dens andra huvud och sätt dit den istället för den andras huvud. Detta låter krångligt men det är lättare när man väl kommit in i det och lärt sig. (Det finns sidor där du inte behöver ta bort bakgrunden på pokémonen men jag brukar använda serebii.net) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 There you go: http://upload.snelhest.org/images/100626Sprite.PNG Inte riktigt som ja tänkt mej men helt ok, de var en ganska svår en=PTack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg