Antonioz Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 (redigerat) här får du Antonioz! Din lilla jordnöt här får du Antonioz! Din lilla jordnötjag vill ha typhlosion och ursanig Tack :) Är inte det där keckleon och inte charmeleon? Slugma - celebi Redigerat 7 December 2010 av Antonioz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 jag försökte men det gick inge bra....Men jag gjorde en annan pokemon. jag vill ha Electabuzz och blastoise Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 (redigerat) jag försökte men det gick inge bra....Men jag gjorde en annan pokemon. jag vill ha Electabuzz och blastoise Walrein - Seviper Redigerat 9 December 2010 av Antonioz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 här får du jag vill ha magneton och dodrio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wheelspin Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Doriton!!! Varsågod :D Denna blev jag rätt nöjdmed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Ser ni vad som händer när ingen beställer efter varje inlägg? Tråden dör ut och jag blir sugen på att göra nya sprites. Kingdra - milotic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Det är inte därför tråden dör. Hela Pokémon-delen har hållit på att dö länge nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Joel ditt pessimistiska ostron, just nu bidrar du inte riktigt till att motverka att forumet blir inaktivt. Krabby - Eevee Kunde ha bearbetats mer, men det är mitt i natten så palla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 (redigerat) BUMP :D Jag är lite förvånad över att tråden fortfarande är vid liv ''typ'' efter tre år. det var så längesedan jag startade tråden haha. Redigerat 23 Maj 2011 av WishCookie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 Dragonite - Zekrom skulle jag vilja ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 sjukt länge sedan jag gjorde detta, den där Zekrom var inte så lätt att jobba med heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 22 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2011 kan någon försöka göra en lyckad eevee-machomp-scyther med mest eevee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg