shoobree Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 http://support.microsoft.com/kb/947366 Googlade lite på error kodet du fick och fick fram den sidan, hoppas sidan hjälper dig nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 7 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 (redigerat) Efter att jag försökte installera Service Pack 1 går allt typ skitsegt. Att virusskanna funkar inte. Väntar typ 10 minuter men ändå orkar AVG inte skanna en enda jäkla fil. Att försöka rensa datan med CCleaner går också skitsegt. Att stänga av datan funkar knappt. Någon som fattar vad som har hänt? EDIT: Fick GTA att fungera nu. Tack för all hjälp^^ Redigerat 7 December 2008 av Raffed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master812 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Så din dator är också ok då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Så din dator är också ok då ?Njae.. Får väl.. Aja, det fixar sig =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrizMA Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Efter att jag försökte installera Service Pack 1 går allt typ skitsegt. Att virusskanna funkar inte. Väntar typ 10 minuter men ändå orkar AVG inte skanna en enda jäkla fil. Att försöka rensa datan med CCleaner går också skitsegt. Att stänga av datan funkar knappt. Någon som fattar vad som har hänt? EDIT: Fick GTA att fungera nu. Tack för all hjälp^^ Jag har exakt samma problem som du hade. Var lösningen att installera Service Pack 1? Hur vet man vilket man ska ha av dem? / En undrande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg